Akar Bahar

Tok Syeikh berkata

Kebanyakan Dari akar Bahar datang nya dari Sulawesi Indonesia !!!.Khasiat nya banyak.Akar bahar ialah tumbuhan yang berasal dari laut SULAWESI.

Paduka berkata

Dahulunya pendekar kita sering memakai akar bahar kat lengan depa kerana dikatakan baik tuk urat saraf,betul ke tu TS dan apakah lagi khasitanya.

Tok Syeikh berkata

Akar Bahar ini Paduka memang banyak khasiat,antara nya ialah Pengaseh,Pengerun,Mebaiki aliran darah,membuang toksid,pendinding dan malah ada yang untuk kebal…tapi susah dapat.Nanti aku tulis jenis dan namanya,buku aku dah hantar Photostad….Karimon nangis nangis talipon kat aku,kata nya dia nak kan buku itu !!!.

About these ads

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s