Gigi Gajah mati beragan



Seketul bahagian Gigi Gajah Mati Beragan ini diperolehi dari seorang penjual barangan Antik..Pengasas telah membelinya dari beliau disebabkan ini adalah barangan yang amat jarang diperolehi dalam bentuk sebegini.

Medium yang dikaitkan sebagai Pengasih/Penawar Racun/Penolak Sihir dan Tuju-Tuju dan berbagai lagi…Pengasas Blog Rahsia Alam amat jarang memaparkan bahagian Binatang yang digunakan sebagai medium Mistik dan Perubatan..cuma kekadang ada juga membuat paparan dek kerana Permintaan Para Peminat..

Keadaan Gigi Gajah ini menunjukkan bahawa ianya amat lama disimpan..ianya juga amat keras dan sukar untuk memotongnya jika mata pemotong tidak sesuai..nak kena pakai jenis pemotong batu permata baru boleh potong kot??…InsyaAllah, ianya akan dibentuk menjadi Permata Cincin dan juga Keychain..tetapi saya menyarankan agar ianya tidak dibawa sekali dalam Ibadat Solat.

Posted by waliqudus at 6/18/2010 04:14:00 PM

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s