Batu Lafadh

BATU LAFADH adalah berbentuk / bergambar/ bertulis secara semulajadi padanya kalimah Allah atau huruf-huruf kalimah . Amat-amat jarang ditemui di dunia perbatuan. Jika ditemui batu jenis ini, tuan/ puan perlu berhati-hati dan meneliti sepenuhnya kerana terdapat banyak batu-batu campuran yang dibentuk seakan batu-batu yang asli yang mana disebut batu sintesis. Nilai fidyah untuk BATU LAFADH ialah RM295 ( termasuk kos penghantaran ). Juga disertakan satu nota ilmu, peraturan dan amalan kepada pemiliknya.

BATU LAFADH juga diwakafkan padanya segala ilmu dan amalan secara makrifat yang kekuatan dan kelebihannya sama seperti Batu Panca Nur. Keistimewaannya yang berbeza dengan Batu Panca Nur ialah kalimah yang tertera padanya serta keistimewaan/ kekuatan lain yang hadir bergantung kepada orang yang memakai/ memilikinya.

(untuk makluman, bekalan batu lafadh amatlah terhad, tiada jaminan ada bekalan. bergantung kepada rezki masing masing.)

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Batu Lafadh

  1. juli says:

    klo pnya tp gk tau amalannya bisa gk dikasih tau amalannya….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s